地產博客 > 文亮言 返回
瀏覽人次:21750    回應:5
文亮言

BNO太空人計劃是食碗面反碗底

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年4月12日

  英國的BNO計劃應該是失敗,雖然在過去兩個月有2.7萬人申請,但只見身郁唔見米白,正式起行的人寥寥可數,於是英國又將BNO優化,叫BNO太空人計劃,即是夫婦任何一方可以帶同子女先行到英國入學定居,另一方留在香港搵錢,不少男人話正,可以送走老婆及子女,自己留在香港溝女搵銀,但我覺得這個計劃非常矛盾,既然唔鍾意香港就可以離開,點解要留在香港搵銀,所以,這個BNO太空人計劃是食碗面反碗底,因為一個在香港搵銀,另一個在英國叫英政府及其他國家制裁香港,試問香港人又點睇那些留在香港的人,有不少流亡的社運人士,在流亡之後立刻同父母脫離關係,就是不想他們在香港受到歧視,其實,英國政府唔好搞咁多古靈精怪計劃,總之是香港人,就可以立刻移民去英國,人數不限,條件不限,這才是真正幫香港人,否則,大家都會認為現在的BNO計劃是吸金計劃。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-04-12 13:42:55
鴉片賊本性陰濕歹毒、講嘢轉彎抹角、目的都係…揾人笨7、不過大古惑遇着大轆老表…下下以力為先…一拳換一拳…唔同佢玩撓口、換得幾下拳…老表勝在肉厚拳重、海賊就似錢7賊船遇到大浪、有多少亂咗章、送叉燒飯…田鷄過河…比D老襯把根留港…洗袋之後返歸留定條路..着草就小咗猶豫、不妨估下阿爺會點同佢玩耍…
2. 無耐 2021-04-12 15:20:23
正所為無錢無自己,有錢想怎樣自由都可以-每星期飛去日本吃早餐都可以。
真是不明白他們所追求的是什麼自由?是不是只返求選特首,立法會?大家看台湾夠自由,但經濟停滯不前,人民生活没改為,這種政治自由可以當飯吃嗎?
3. X 2021-04-12 15:27:22
97前香港英國子民,已被割蓆,鱼芸羹变左豆腐羹。
今日大古惑又開散餐喇,排隊走難精仔,一於食C當食臭豆腐吧。

4. 元朗灣區人 2021-04-12 18:17:45
毒枭国子民,返鄉下都要伸请。

!!海外也是公民。

否则,是谁的公民? bno,电骗吗?

仲有,罗兴亚人bno,更需前宗主国帮助。
5. 引刀一快 2021-04-13 07:13:34
灣元講得好,楓葉國子民就好呢,返歸唔使申請。