地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:14781    回應:6
文亮語

玩比特幣最緊要唔好玩槓桿

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年1月6日

  昨晚食飯時,老婆話有著名專家表示比特幣會去到10萬美元,現在大約3萬美元,她的一班大媽朋友打算玩比特幣,問我有什麼意見,我覺得很奇怪,你班大媽去賭錢,點解要問我意見,唔通我叫唔好買,升左點算,一定俾班大媽嘈我,我唯有話,比特幣我不太了解,我亦冇參與買賣,如果我買比特幣,一定唔會用槓桿,因為比特幣這種虛擬貨幣上落甚大,一落一上之下,投資者可能早已被斬倉,蝕錢有份,賺錢輪唔到他們,如果大媽可以堅守這個原則,小注亦無妨,老婆話,班大媽打算刀仔鋸大樹,如果唔玩槓桿,她們興趣不大,我話意見已經俾咗,她們怎樣做也不關我的事。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十郎 2021-01-06 11:18:58


      我對比特幣都係門外漢 , 早幾天澳洲小女兒話3萬美元買左 , 嚇左一跳。小女兒話可以買幾百蚊㗎。

      前日在網站睇見廣告 , 原來買比特幣要入會 , 最低投資250美元。告白主人翁用左250美元(1900港元) , 現在每月賺30萬元 , 我都心癢癢。

2. 忍者 2021-01-06 12:24:22
其實比特幣喺香港係不受監管(虛擬貨幣IPO除外),出咗事可以話係投訴無門。

若然真係想玩,第一,要揾一間口碑好既平台,細細間果啲執咗都唔知點揾佢。第二,要清楚知道賣出既時候,用咩方法同幾耐攞番啲錢。
3. 三魂 2021-01-06 13:21:31
如果槓桿埋, 咁同炒倫敦金一樣
4. 十一哥 2021-01-07 10:06:26
十哥  玩過郵票/古董/蘭花/普洱/都係一樣玩法…有下家就唔會敗家、不過郵票/古董可以望下憑弔下、蘭花可以望住口中唸蟹、普洱就實際D…嗒下唔苦。
5. 十郎 2021-01-07 10:16:22


      11哥 , 我有同感 , 蒜頭、薑都炒得一餐 , 古董普洱 , 買就興高采烈 , 想出貨就無門無路 , 價錢更似垃圾。

6. 十郎 2021-01-07 10:32:37


      今日 , 我四周圍搵暴動片睇 , 唔知點解 , 自小就鍾意睇“尊榮”的牛仔片 , 二戰片、潛艇片 , 但係拒絕血腥片 , 我故意避開不看。早一輪香港最美的時候 , 冇乜正片可以睇到 , 今日美麗的美國 , 正片一樣欠奉 , 媒體都算公道。