地產博客 > 文亮語 返回
瀏覽人次:26726    回應:5
文亮語

有錢佬移民最擔心是要俾遺產稅

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2021年3月31日

  有老友話睇唔好香港,決定移民去英國,但有一樣擔心,就是要俾遺產稅,我話有乜好擔心,入鄉隨俗,如果要付遺產稅都冇辦法,不過,英國遺產稅都幾犀利,而且是永續性,老友大約有10億身家,瓜咗之後,有4億要俾英國佬,個仔仲可以有6億,但這6億仍然要交遺產稅,就是當佢個仔魂歸天國,要交遺產稅2.4億,老友個仔個仔仍然有3.6億,遺產稅是永續下去,直至一無所有,無論發展成點,英國政府始終是贏家,所以,英國政府是非常歡迎有資產的香港人移民。

  老友問好唔好成立一個基金,將大部份身家存入去,這樣做就算他過身,但基金仍然存在,就可以避免繳付遺產稅,我話真的不敢表達意見,不如搵專業人士問一問,就算要交顧問費都是值得,因為將資產存入基金,以後就不能挪用,最多攞一些顧問費,務必三思而後行,唔好太衝動,很難返轉頭。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 十一哥 2021-03-31 14:47:23
老湯一定估錯老友身家、揸住十億~淨資產~使乜學埋小學鷄咁喊驚…作哂狀玩着草、識計數嘅…摷勻成個宇宙都冇揾得出抽水小得過香港嘅好地方…兼且明碼實價冇隱藏古靈精怪、平得過香港嘅都係阿老阿土去等陸沉..…

2. phILIP HK 2021-03-31 16:26:37
香港政府應該堵塞這個漏洞,非本港居民接受遺產,需繳交遺產稅,而且遺產還要五年後才可離開香港,BNO都要五年後才有機會轉正。冇理由在香港賺的錢,遺產稅交給其他國家。
4. 舍神 2021-03-31 18:27:52
最後咪畀基金佬以合法手段食埋囉!
呢個世界怎會有人真心幫你管理你的資產而只收管理費丫!
送到咀邊唔食左你點對得住自己!
5. 真心幫你 2021-04-01 09:36:09
昏老係薯片華口中的高增值行業, 佢派錢都要派俾強金, 被鬧到飛起才派現金。
6. 引刀一快 2021-04-02 08:11:00
十一仔,得咗咩症候?咁有心機研究遺產嘅?