地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:24745    回應:3
敢說亮話

茶餐廳亂話(584)買樓如食大閘蟹

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2019年11月5日

  今早去到茶餐廳,好靜。大家雖然沒有惡意,但不願交談。不過大家都明白,在如此時勢,保持緘默就最好,因為話題一牽涉政治,免不了就會爭拗。俗語話相打唔好手,相嗌唔好口。飲杯咖啡,睇下手機就是最好享受。

  老闆問我今年有沒有食過大閘蟹,靚唔靚。老闆問得好,往年我在這時候還未開始食大閘蟹。首先是蟹羔未夠頂角,其次是有可能被打了激素。我會等多一個月,大閘蟹大選才食,不但價錢平,而且食得放心。不過,今年我有老友在內地帶了一籮大閘蟹給我,我食了一隻,今年的質素應該很好,但我配額有限,都是遲些少才食。


  有熟客問我現在是否應該買樓,我話有需要就可以買。不過,如果以現在形勢,就應該好似食大閘蟹一樣,等遲多幾個月,新樓大造才買。熟客話不對,有大行分析員話樓市已經見底,以後每月會以1%上升,現在唔買就笨。老實說,言論自由,分析員講得出,一定有他的理據。不過,每月上升1%的預測有99%會錯。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 寄生蟲阿笨 2019-11-05 14:51:20
錯,系因為未夠一個月經已升足10%,未來升幅反映曬
2. 引刀一快 2019-11-05 16:07:20
樓價升跌已經唔係咁重要,祝福香港未來恢復繁榮安定好過。

廣州買嘅大閘蟹,唔夠江浙一帶食到嘅靚,除非直運貨色,不過,平好xyz多,最最最平廿蚊斤都有交易,買35蚊斤以上嘅基本過得去,一般500g秤計,兩斤大約6-7隻,十雞嘢一隻蟹,自己蒸,就算攞香港綜援都輕鬆過足癮。
以前方太教,話識食係要煠熟先至好味,下次試下煠幾隻。
4. 十一哥 2019-11-20 14:25:06
刀刀呢排應該忙到氣咳、騰大灣個籠…等裝香港嘅鳥…返歸有望啦 !