地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:22700    回應:5
敢說亮話

茶餐廳亂話(805)只講輸不講贏的報道

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2020年10月29日

  今早去到茶餐廳,有客人問我最近是否搬新寫字樓,我話不是新寫字樓,而是我現在的寫字樓要裝修,同一幢大廈剛好有一層樓出售,我便買下來,先暫時用住一陣,待我現在的寫字樓裝修好便可以搬回去,客人話真奇怪,報章報道話你輸了匯豐,買了中環中心,一定很唔掂,估唔到我重有錢買寫字樓,客人唔知道,現在報章的做法是報憂不報喜,望人閉翳,不望人富貴,我們在物業投資賺了很多錢,報章是不會報道,客人話了解。

  今次國泰炒人,有人話國泰輸了期油要炒人,其實,國泰有需要才炒期油,而且事在必行,結果是有輸有贏,我相信應該贏多過輸,但如果國泰唔炒期油,冇油用就迫住要買貴油,這才要管理層負責,不過報章從不報道國泰炒贏期油,令人覺得國泰管理層很廢,炒期油輸幾百億,其實是有贏有輸,報章集中報道炒輸的新聞,便令人有了誤會,客人話明白。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 炒期油輸幾百億 2020-10-29 12:17:59
精確啲講無數年來佢高估左自己同全世界嘅需求同耗油量, 但係報告唔寫自己上坡唔通寫自己走下坡? 所以都係管理層心雄之過。
2. 忍者 2020-10-29 12:40:53
叫國泰管理層交待下咪得囉,唔洗估估下
3. 唔洗估估下 2020-10-29 12:57:00
管理層永遠喺唔會錯嘅,錯嘅都係下面一眾基層員工。話明係管理層,起碼都叫做讀得書多,坐在辦公室內面運籌帷幄,決勝千里之外,係咪?
4. 讀得書少 2020-10-29 13:08:05
請問各位有識之士,點解航空公司要炒期油?唔炒期油唔通就冇油用?
6. 炒期油 2020-10-29 17:33:49
係鎖定油買入價, 不過係買貴油, 好聽啲講叫有預算, 唔好聽啲講叫...