地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:12941    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#347)外國人在內地工作是有優勢的

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月22日

  今早7點要去新城財經台做節目,唔打算去茶餐廳,昨晚有老友搵我,原來佢在國內成立了一間到燴公司,廚師是男的,煮的是中國菜,女待應清一色是外國人,生意好到不得了,問我有冇興趣入股。

  我都係嗰句,我腳頭唔好,容易搭沉船,入股的事唔使預我,其實香港亦有到公司用外國女待應,講到明收費要高一些,至於小費,大家應該識做。

  而事實上外國人在中國工作是有優勢,例如髮型師、名店銷售員、調酒師等,外國人優勢是很明顯,所以,愈來愈多外國人進入內地做一些基層工作,如果我在內地做生意,一定會請一些外國人,如果我是外國人,一定會到中國工作,除了搵到錢之外,又可以增加見識。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 樓 NO 2023-12-22 17:29:49
可惜,香港人在英國做嘢冇優勢。