地產博客 > 敢說亮話 返回
瀏覽人次:14681    回應:1
敢說亮話

茶餐廳手記(#349)一間食肆有兩種價錢即是趕客

 

湯文亮博士

紀惠集團行政總裁
2023年12月24日

  今日早上在茶餐廳的時候,見到一個內地客人問老闆有冇第二個餐牌,見老闆一頭霧水,再話有冇一個俾本地人的餐牌,老闆話沒有,反問是否嫌貴,可以打個八折俾佢,內地人話不是不是,只是如果知道茶餐廳有另外一個餐牌俾本地人,個心會唔舒服,客人話,在香港未見過有兩個餐牌的食肆。

  做遊客知道任何一間餐廳有兩個餐牌,俾遊客的貴三成,一定唔會開心,所有在香港開餐廳的老闆知道這個道理,但香港政府唔知道,來港買樓的人要俾30%印花稅,任何外地人都唔會開心,結果就唔買,本來在香港打算買樓的人都唔買,這就是在近十年,香港人口不升反跌的原因之一。

 
 
我要回應
我的稱呼
回應 / 意見
驗証文字
 
回應 / 留言規則
  1. 禁止撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論;
  2. 禁止以名稱/暱稱/綽號/同音字等批評或映射任何人士、機構、公司;
  3. 禁止發佈有關招聘、推銷、廣告等內容;
  4. 禁止公開任何個人資料(如電話號碼、電郵地址、即時通訊帳號等)。

敬請留言者自律。本網站保留刪除/堵截任何留言的權利。

會員登入
登入ID 或 網名
密碼
1. 引刀一快 2023-12-24 18:19:03
要麼貴30%,要麼直接限購,我諗30%稅係相對寬容嘅做法。
大陸樓對香港人限購超過十年,依家先逐步放開。